Loading

Love Live! Sunshine!! - Watanabe You - SPM Figure - Aozora Jumping Heart (SEGA)Love Live! Sunshine!! - Watanabe You - SPM Figure - Aozora Jumping Heart (SEGA)¥ Compra¥ Compra

Love Live! Sunshine!! - Watanabe You - SPM Figure - Aozora Jumping Heart (SEGA)
Categoria
Classificazioni
Personaggi
Materiali
Scala & Dimensioni
H=220mm (8.58in)
Data di uscita
08/11/2017 Come Prize
Giapponese7,886 visite • 30 commenti5 preferiti

Compra

Commenti30

In stock @ Neokyo
Today, 1420 yen on Amazon Japan.
Buy through Neokyo: neokyo.com/prod...
Only ¥250 fee, 45 days free storage.
23 giorno/i fa
In stock @ Ninoma (MFC Partner) (¥1,529)

Product page : www.ninoma.com/...
Official new item , shipped worldwide from Japan
About 14 USD | 13 EUR | 19 CAD
If there's anyone who is looking for her right now,there's a couple up on AmiAmi preowned (A/B) for only ¥980! Super smoking deal for such a beautiful figure,imo.

www.amiami.com/...
2 anno/i fa
agentmozell2 anno/i fa#26639039Oh! I did that to, especially for the Emilia plush (WHICH I STILL FAILED TO GET MYSELF). But they'll only help you to a certain extent. I'd really only ask if it was really stuck. Its also a hit or miss on if they will or not. ; v; And to what extent they will.

The most frustrating game ever made, yet so addictive. I guess the clerk took pity on us, was very helpful (in fact, far too much I thought). But at that point, I had wasted well of 2500-3000 yen on ITEM #492287. Far to be the best one out there, but it was a matter of honor!
2 anno/i fa
agentmozell nerd extraordinaire
sailormatlac2 anno/i fa#26638917Ahahah! Got the same experience with the crane. Didn't want to give up until I got my figure! Don't ask me how much I wasted! Anyway, I quickly found out the best way was to simply ask a clerk for help. They replace the item in a better location, give you a few hints and save you a few bucks. I suspect the "baka gaijin" act paid off! Anyway, prize figures (particularly Sunshine) are all over the place, cost less to buy them second hand in shops for a few hundreds yen! (OK, less fun I agree! ;-).

Oh! I did that to, especially for the Emilia plush (WHICH I STILL FAILED TO GET MYSELF). But they'll only help you to a certain extent. I'd really only ask if it was really stuck. Its also a hit or miss on if they will or not. ; v; And to what extent they will.
2 anno/i fa
agentmozell2 anno/i fa#25277117I put like 1600 USD into savings to bring with me haha I still ended up taking out about 200 USD because of those damn crane games. At one point I just stuck to the rythem games.
I talk more about my trip here tho! blog/34213&...
With the crane games you kinda have to know when to give up or not. With some I didn't want to give up and with some, like You, I just thought to myself "just walk away, you can find her later for less than what you'll spend here trying"


Ahahah! Got the same experience with the crane. Didn't want to give up until I got my figure! Don't ask me how much I wasted! Anyway, I quickly found out the best way was to simply ask a clerk for help. They replace the item in a better location, give you a few hints and save you a few bucks. I suspect the "baka gaijin" act paid off! Anyway, prize figures (particularly Sunshine) are all over the place, cost less to buy them second hand in shops for a few hundreds yen! (OK, less fun I agree! ;-).
2 anno/i fa
agentmozell nerd extraordinaire
Jingobean2 anno/i fa#25275752Omg,lucky duck for going to Japan! Did you blow your spending budget out of the water,or were you able to restrain yourself? lol
I 1000% would fail horribly too if I tried those claw machine games!! I've watched videos of people playing them on youtube,and just watching someone else do it makes me incredibly anxious and frustrated lol. I genuinely think I would either end up bursting into tears of frustration,or becoming violent with the machine (ᗒᗨᗕ;;)


I put like 1600 USD into savings to bring with me haha I still ended up taking out about 200 USD because of those damn crane games. At one point I just stuck to the rythem games.

I talk more about my trip here tho! blog/34213&...

With the crane games you kinda have to know when to give up or not. With some I didn't want to give up and with some, like You, I just thought to myself "just walk away, you can find her later for less than what you'll spend here trying"
2 anno/i fa
agentmozell2 anno/i fa#25274037I tried to win her in Japan, but failed obviously. So I'm glad she cropped on AmiAmi. She's super cute! Better than the promo pics in my opinion.

Omg,lucky duck for going to Japan! Did you blow your spending budget out of the water,or were you able to restrain yourself? lol

I 1000% would fail horribly too if I tried those claw machine games!! I've watched videos of people playing them on youtube,and just watching someone else do it makes me incredibly anxious and frustrated lol. I genuinely think I would either end up bursting into tears of frustration,or becoming violent with the machine (ᗒᗨᗕ;;)
2 anno/i fa
agentmozell nerd extraordinaire
I tried to win her in Japan, but failed obviously. So I'm glad she cropped on AmiAmi. She's super cute! Better than the promo pics in my opinion.
2 anno/i fa
Noel-chan2 anno/i fa#24553386Much likely. I just heard that AmiAmi would be closed this friday and next monday due to holidays? o_O Don't remember seeing a notification about that... However, I'll continue stalking their pre-owned section, if there are more copies than one I'll gladly the post the link in the comments. :)

If you haven't found her yet AmiAmi has 2 up in the preowned section! ~ www.amiami.com/...

Edit : Omg,I'm so blind! I didn't notice your comment right below this sharing the link already! XD Lol,silly me!
2 anno/i fa
Great Figures, Amazing Service, Fantastic Price!

Immagini33

Comunità

Posseduta da
Ordinata da
Desiderata da
Mentioned in
Listed in
Media dei voti
8.43/10 valutato 23 volte

Club Correlati

Storia 3

Aggiunto da
Bones 3 anno/i fa
Ultima modifica di
Kaneel 2 anno/i fa