Loading

breezerbreebreezerbreeRegular Boarder

Europe's friend for everything manga, anime and related merchandise!
breezerbree
( ͡o ͜ʖ ͡o) <( Hey there! )
Ultima Visita 1 anno/i fa • Iscrizioni 6 anno/i fa13,263 visite (7,112)

Figures349

Oggettistica9

Media17

Articoli6

Commenti25

yes! i am not rly a big fan of miku actually, but that one is sooo perfect >_< hehe
breezerbree5 anno/i fa#3087824Thanks ^^
The dead sea miku scale is truly magnificent, fortunately for me i was lucky enough to snag her for a reasonable price after release. Intially she was an impulse buy, but now i dont regret it one bit lol
She's definitely one of the highlights of my collection. I hope one day youll be able to add her to your collection as well.
5 anno/i fa
aww, thank you sweetie <3, you got a nice collection aswell! Also saw that you have Dead Sea Miku scale, I want it soo bad :c...! breezerbree5 anno/i fa#3084919Thanks you for the friend request! :)
You have a spectacular collection and your cosplay work is amazing as well~
Im glad i could add you to my friends list and hope that i can get to know you better (^_^)b
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2900546I know right? Next month is going to be terrible with all the April delays In addition to may preorders lol

I know! Haha May is going to hit wallet-kun hard XD
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2906705Lol that's okay, tbh im surprised she's actually being released this month on the 27th! Too bad your Mami figure was delayed though :/

I know I'm surprised she didn't get any delays too! And it's ok I'm always expecting a delay haha XD
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2900546I know right? Next month is going to be terrible with all the April delays In addition to may preorders lol

Sorry for the wrong info! I misread the email that AmiAmi sent me! It's not Shinobu who is delayed it's Yukata Mami by Freeing XD
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2896900Shinobu delayed! Oh no! :( i was hoping she would still come out this month but i guess in the world of figure collecting, delays are to be expected. So far only one of my preorders scheduled for release in April even has a specified release date (and that figure has been delayed since December 2014 lol) i guess this is the first of many delays for this month haha

Haha I was hoping to get her this month too but I kind of expected it because of all the figma delays I've had the past few months :/ Now my May haul is going to be even bigger lol!
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2895558Same here lol all of the maiko figures look sooooo nice, makes me want to collect them all!
Mami was such is such a sweetheart but sadly i don't have any figures of her (yet). Im currently trying to collect most of the homura♡ figures before collecting the other girls. Maybe one day ill have as many madomagi figures as you do XP


I'm sure you will! Homu has so many beautiful figures and even more coming up. I see you also ordered Shinobu's figma I was bummed to get an email from AmiAmi notifying she's been delayed :(
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2895498Thanks :P you have a spectacular taste in figures yourself
You have a delightful Mami collection btw im soooooo jealous lol


Thank you very much! Haha I have a weakness when it comes to Mami figures I have to have them all lol! XD I'm reallt looking forward to her Maiko figure which should be arriving in a couple months.
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2895475thanks for the friend request! ~\(≧▽≦)/~

You're very welcome! You have great taste in figures ^_^
5 anno/i fa
breezerbree5 anno/i fa#2608285Thank you for the FR! :P

No problem @u@/
5 anno/i fa
Europe's friend for everything manga, anime and related merchandise!

INFO

Livello
Sesso
Occupazione
Delusional Daydreamer, Student
Show
Puella Magi Madoka Magica, Free!, Bakemonogatari, Kill la Kill, Angel Beats!, Kokoro Connect, ect...
Giochi
Catherine, Mass Effect 1,2 & 3, Skyrim, Phantasy Star, BRS: The Game, ect...
Punti MOE
Tsundere, Kuudere, Yandere/Yangire, Dandere (almost anything ending in -dere lol) AKEMI HOMURA<3, blunt bangs, lolis, bishounens, twin ponytails :P
Musica
Jpop, Jrock, intrumentals, game OSTs
Macchina fotografica
My phone
Computer
My old tech box!

Foto Preferite28

Preferiti34

Amici14

Club20